duminică, 27 mai 2012

Mate info filozof


Mate-info filozof

De Dumbrăvescu Carmen

Pe zi ce trece, ceaiul se răceşte,

O cupa de-un zâmbet,

Nu limpezeşte-un scâncet

Mă topesc si mor închisă-n mine…



Nu-i  de-ajuns să-mi spui că trece !

O dată fumat nu se mai simte,

O dată zâmbetul furat, e pierdut.

Incearca să le păstrezi pe cele sincere cu tine…



Nu pot a-mi concentra circuitul,

Ce se prăjeşte la grătar sub scrumul-necăcios

Nu înţeleg de ce îndepărtez eu apusul?!

Şi-mi trag de colturi in creier, formule de prisos…



Stau înfundată, ca o floare-n glastră

De ce ? cui îi rezonează cutia?

Este de asteptat să crestez apa cu băţul…

Pe toţi dezamăgesc, însă cu voi simt cum radiez !



Sună-un clopot de departe

Este ca o salvă-n neştiut

Se sparge-n ecouri pavate,

De catre un soldat, bătând…



Scaune stau pierdute-n pustiu,

Timpul si el nu ştie a se duce

Sub nori pictati cenusiu se asterne,

Decât un copil pe caldarâm , somat, si aiurit plecând…



Văd ce-mi place şi totuşi e anost,

Cred că-ncerc să gust din tot.

Însă aiurită-n drumul deşirat,

Ştiu că-ntr-o zi bolta-mi va cadea-n cap…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu